2020. február 12., szerda

Új látásmód a Wholecloth készítésben







Bő egy éve megvettem Jen Eskridge  könyvét , amelyben egy új wholecloth quilt készítési módszert tanít. Igen izgalmasnak  és játékosnak  találtam ezt  módot, a sok alapmotívum közül kiválasztottam a körök címet viselőt, majd  megterveztem  hova milyen motívumot fogok tűzni.
Egy elegáns ,



mutatós terítőt terveztem készíteni.Persze saját mintarajzomhoz  az eredeti alapból itt -ott töröltem és itt -ott  hozzáadtam néhány vonalat. Így alakult ki a terítőm mintája.
Whole Cloth Quilting Design Template | Skill Builder | Jen Eskridge | ReannaLilyQuilts.com
ez volt az alapminta

A rajzot felvittem egy 1m x 1 m nagyságú pamutvászonra, majd az anyag színéhez választottam  néhány barna és drappszínű cérnát. A tűzéshez Isacord gépi hímzőcérnákat használtam. Hogy a minta minél jobban kidomborodjon  dupla réteg flízt tettem a foltszendvicsbe (1 réteg 70 gr poliészter flízt és 1 réteg 100 gr kesztyűbélést)
A végeredményt egyszerűen imádom.
 Vannak még ötleteim , újabb mintarajzaim  ehhez az új látásmódhoz.
De azért továbbra is tervezem , és készítem a hagyományos wholecloth mintákat.
                                                                  
                                                                                                    Boldog Öltögetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése