2015. július 3., péntek

Laci takarója

Már rég esedékessé vált hogy meglepjem páromat egy új takaróval. Sokat gondolkodtam milyen mintát válasszak hozzá , mindenképpen blokk mintát akartam. Előző takarója bargello mintával készült.Rongyos zsákom tele volt szebbnél szebb anyag maradékokkal. Kiválogattam a sok kék, türkiz, és zöld színeket, tettem hozzá némi vöröset, és világos színnek drappot, és sárgát.
Eleanor Burns "fabric frenzy quilt" mintáját választottam.
Ez egy nagyon egyszerű, négyzetekből készülő minta. Lényege hogy egy blokkon belül  ne forduljon elő kétszer ugyanaz a szín. A végeredmény egy szép tarka takaró. Remekül felhasználható hozzá minden apró maradék, hisz egy blokkhoz 4db 11.5cm x 11.5 cm négyzet és 9 db 6.5cmx 6.5cm négyzet szükséges, amint már említettem mindegyik darab más más színű és mintájú anyag legyen.Az összevarrt blokkokat kétféle zölddel  kereteztem.
A takaró kész mérete 150cm x 220cm.És ami legfontosabb a tulajdonosának is nagyon tetszik. Imád az általam készített takarókkal aludni. Tudja, hogy mindegyik alkotás nagy nagy szeretettel készül.

Laci takarója

Részlet a takaróról


Részlet a takaróról


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése