2015. január 27., kedd

Egy délután a Kondorosi Foltbetyárok klubjában.

Nemrég a martfűi Ili barátnőmhöz gyönyörű anyagok érkeztek, amint megláttam, azonnal a bargellora gondoltam. A klub részére a teljes szín kollekcióból vásároltunk, és úgy gondoltam egy egyszerű ám új mintát tervezek, és ezzel kényeztetem  lelkes csapatom.
A mintadarabhoz kék-zöld színkombinációt választottam. Még csak a fedlap van kész, de hamarosan ismét a varrógép alá kerül hogy némi tűzéssel teljessé varázsoljam.



Mivel egy klub délután csak 3 órás, így már előző alkalommal mindenki kiválasztotta, leszabta a a faliképhez szükséges textil csíkokat, hogy otthon egymáshoz varrja , és elkészítse a textil hengert.
Szombat délután mindannyian lázban voltunk, hisz jött az újabb szabás , és a bargello minta kialakítása.

                                                       Szabás előtt még némi vasalás.


                                        Még néhány utolsó öltés, a csíksor hengerré varrása.



                                  A bargello minta kirakva, indulhat a csíkok összevarrása.


Páran az asztalon próbálták ki milyen lesz a falikép közepe.




Azt hiszem ez a szombat délután igazán termékeny volt, és a végeredménnyel mindannyian elégedettek voltunk,  Alkotás közben remekül szórakoztunk.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése