2017. október 3., kedd

Virágözön táska


 Egy egy foltvarró napra, tanfolyamra igen sok mindent viszünk magunkkal, és ilyenkor jól jön egy jó nagy táska.
Úgy gondoltam itt az idő hogy tervezzek  egy igazi pakolós tűzött táskát.
Mivel fő motívumként egyik kedvencemet a szabadon tűzött tollas virágmintát használtam , ezért a "Virágözön " nevet kapta.







Szándékosan , két különböző háttérmintát használtam a táska eleje -háta részhez. Sokszor megmozgatja a fantáziám egy egy minta tervezésénél hogy vajon ha változtatunk a háttér tűzésen mennyire mutat mást maga a fő motívum.
 Már a tervrajz készítésénél is ebben a két háttérmintában gondolkodtam  (a körök és a keresztcsontok), úgy döntöttem mindkettőt használom, és így jól lemérhető lesz a különbség.
A virágok közepével is játszottam. Mindkét változat mutatós lett.
Táska eleje


Táska háta
Természetesen egy nagy táskának jó széles oldalai és alja kell legyen , itt is megjelenik a virágszirom tollasminta.
Táska oldala, alja

A tűzött részek összetűzésével elkészült a táska külső része.Jó erős füleket készítettem hozzá hogy akár egy kisebb varrógépet is lehessen szállítani ebben a táskában.Az én kis bernettém jól eltér benne.

Belsejéhez egy színben harmonizáló virágmintás pamutvásznat választottam természetesen zsebeket is készítettem. Az egyik belső oldalára egy jó nagy zsebet tűztem ahova a füzeteim , mintáim tehetem a másik oldalrészre két kisebb zseb került. Az aljába pedig egy textil csőbe helyezett vastag kartont tettem hogy jobb tartása legyen.

Nagyon élveztem a táska készítését. főleg a tűzést.
Biztosan állíthatom ez volt az első tűzött táska mintám de nem az utolsó!


                                                                                  Boldog Öltögetést!
                                                                                       Happy Quilting!





4 megjegyzés:

  1. Kedves Anna!
    Már láttam félkész állapotában, akkor is nagyon tetszett, de így egyben méginkább!
    A szombati tűzés tanfolyamra elhozod, hogy élőben is megcsodálhassuk? Mindkét oldalának tetszik a tűzése, jól tetted, hogy különbözőre csináltad. Azt hiszem, sokan vágyunk egy ilyen táskára!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sára!
      Örülök hogy tetszik ez a táska. Biztos vagyok benne hogy hamarosan neked is lesz ilyen, vagy ehhez hasonló tűzött táskád. Szombaton viszem, meg tudod nézni élőben is.

      Törlés
  2. gratulálok, csodaszép lett a táskád!!!

    VálaszTörlés